Ik ben nieuw en ik wou zó graag een blog over One Direction.(De Beste Band Ever) Ik heb ook een ander blog maar dat was niet zo leuk.:) Ik heb twitter zo heet ik @Bellanator1 je kan me daar altijd een berichtje sturen en ik ben on-afgeschermd dus je kan me gewoon volgen. Je kan me ook gewoon een mailtje sturen op dit adres:
bellanator1ismyntwitter@gmail.com
Ik wil echt graag mijn top vijf van de boys even online zetten, hier komt 'ie:
- Louis
- Niall
- Harry
- Liam
- Zayn
Hope You Enjoy X