zondag 6 oktober 2013

Hey,

Ik ben nieuw en ik wou zó graag een blog over One Direction.(De Beste Band Ever) Ik heb ook een ander blog maar dat was niet zo leuk.:) Ik heb twitter zo heet ik @Bellanator1 je kan me daar altijd een berichtje sturen en ik ben on-afgeschermd dus je kan me gewoon volgen. Je kan me ook gewoon een mailtje sturen op dit adres:
bellanator1ismyntwitter@gmail.com

Ik wil echt graag mijn top vijf van de boys even online zetten, hier komt 'ie:
  1.  Louis
  2. Niall
  3. Harry
  4. Liam
  5. Zayn 
Zo dat was 'm zet jouw top vijf ook maar bij de reacties dat is écht leuk om te lezen!

Hope You Enjoy X